100 dagars nöjdhetsgaranti

Miso Cookware är ett premiumvarumärke som levererar produkter av högsta kvalitet. Det är därför vi erbjuder en 100-dagars nöjdhetsgaranti på alla köp på hw-homeware.dk/homeware.se

Det innebär att du under de första 100 dagarna kan lära känna din nya Miso-panna ordentligt, och om du - mot förmodan - inte är nöjd med hur bra pannan lagar mat, återbetalar vi ditt köp.

Nöjdhetsgarantin gäller alla Miso Cookware Diamond Dust Ceramic Non-Stick-stekpannor som köps inom garantiperioden. För att utnyttja 100-dagarsgarantin måste du ha ett originalkvitto som inte är äldre än 100 dagar. Vi täcker täcker inte skador till följd av felaktig användning, ändring eller felaktig tillämpning av produkten. Följande måste vara uppfyllt:

  • Produkten måste användas på rätt sätt - och får inte missbrukas.
    • Skador som orsakas av felaktig användning inkluderar, men är inte begränsade till:
      • För hög värme
      • Felaktig användning
      • Försummelse
      • Felaktig förvaring
      • Felaktig användning av vassa verktyg
      • Felaktig eller utebliven rengöring
    • Gäller endast privatkunder som har köpt produkten på hw-homeware.dk/homeware.se

Förutom 100 dagars nöjdhetsgaranti får du också 2 års garanti på Miso Cookware stekpannor. Det innebär att vi täcker alla tillverkningsfel i stekpannans konstruktion.

Kosmetiska defekter och andra förändringar i utseendet kan uppstå med tiden. Detta är normalt slitage som inte ska påverka prestanda och bör inte omfattas av vår 100-dagars nöjdhetsgaranti eller 2 års garanti.

Om du vill returnera din Miso Cookware stekpanna, vänligen skicka den till:

Hw-lager
Solvang 40
3450 Allerød, Danmark
Danmark, Danmark
kundeservice@hw-homeware.dk

Observera att kunden är ansvarig för returfraktkostnaderna (49 DKK dras av från återbetalningen). Returer får inte skickas till en paketbox. Alla returer måste skickas direkt till företagets adress efter överenskommelse.