Hjälpcenter

Se de vanligaste frågorna och svaren. Hitta svaret på din fråga nedan och spara tid.

Spårning och spårning

Om du vill se hur långt ditt paket har kommit kan du spåra din beställning genom att ange ditt spårningsnummer från GLS på länken nedan.

Spåra ditt paket

Returer och returer

Om du har ångrat ditt köp måste du skapa ett returärende i vår returportal och betala dina egna portokostnader.

Gå till returportalen

Klagomål

Om dina varor är felaktiga eller skadade måste du kontakta oss via e-post inom 3 arbetsdagar efter mottagandet. Kom ihåg att ta bilder på den låda du fick varan i.

Skriv ett e-postmeddelande till oss

Vanliga frågor och svar

Behöver du fortfarande ett svar? Vi har samlat de vanligaste frågorna och svarat på dem. Hitta din fråga här och spara tid.

Se frågor

Säker betalning

Vi erbjuder våra kunder 100 % säkerhet när de handlar hos oss. Därför använder vi en säker dansk betalningsleverantör.

Läs mer

Butikens öppettider

Telefon Lyngby: +45 45 87 09 41
Telefon Hillerød: +45 48 24 65 11

Mån - fre: 9:30 - 18:00
Lör: 9:30 - 17:00 (Hillerød: 16.00)

Åbningstider for kundeservice

Man - Fre: 09:00 - 16:00
Lør - Søn: Lukket
Helligdage: Lukket

Email

kundeservice@hw-homeware.dk

Telefon

+45 48 26 25 00

Butik

Lyngby Hovedgade 68
2800 kgs. Lyngby
CVR: 17284592

Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig!

För förfrågningar till hw-homeware, vänligen fyll i vårt kontaktformulär nedan. Vi kommer att svara så snart som möjligt - vanligtvis inom 24 timmar. Vänligen skicka endast ett e-postmeddelande med samma ämne.

Om du har ett klagomål - vänligen skicka ett e-postmeddelande till kundeservice@hw-homeware.dk med bifogade bilder på problemet. För att kunna ge dig bättre service ber vi dig att vara så noggrann som möjligt i din information och inkludera ordernumret.

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy . Användarvillkor gäller.